duminică, 18 septembrie 2011

Eugenia Voda

Dupa ce am urmarit aseara un interviu (difuzat in reluare) al doamnei Eugenia Voda luat poetului Mircea Cartarescu, l-am cautat pe web cu gandul ca as putea avea norocul sa il gasesc si sa il urmaresc din nou. Ei bine, l-am gasit! Ma asteptam sa il gasesc pe vreun site ce gazduieste materiale video. Spre surprinderea mea l-am gasit chiar pe site-ul doamnei Eugenia Voda. Pe prima pagina a acestui site gasim urmatoarele cuvinte:
Bine m-ați găsit, stimați telespectatori!
Deși sunt în perpetuă criză de timp, îmi complic existența cu un site! Site-ul e deocamdată la început, dar promit să-i furnizez materie, pentru cei care vor avea timpul (și mai ales timpul interior) să caute „Profesioniștii” și... Eugenia Vodă.
Veti fi surprinsi cate nume mari sunt in cele cateva categorii precum:

  • arte,
  • litere si filosofie,
  • medicina,
  • teologie!

In plus sunt numeroase articole ale criticului de film Eugenia Voda... Nu va voi dezvalui nici un nume, ci va voi lasa pe voi sa le descoperiti pe cele ce va sunt dragi!

2 comentarii:

  1. Descrierile lui M.C. sunt presarate cu elemente de jargon si are o oarecare tentinta de a prezenta conditia dezavantajata a femeii ca marfa, bun de consum. In rest ... "De ce iubim femeile"

    chiar asa? misoginii sunt exceptia?

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate trebuie citit printre randuri!
    Poate vrea sa accentueze anumite obiceiuri proaste prin prezentarea unei realitati mai putin placute! Si nu poate fi facuta altfel decat cu inserari din cotidian!
    Poate!
    Sau poate ca nu!
    Dar cu siguranta Mircea Cartarescu este unul dintre cei mai buni scriitori, daca nu chiar cel mai bun, ai zilelor noastre!
    Dar postarea este despre emisiunea "Profesionistii" a doamnei Eugenia Voda!

    RăspundețiȘtergere