duminică, 9 martie 2014

O zi cenusie.

In urma cu vreo doua zile am fost intr-o scurta "drumetie" cu masina, impreuna cu fiica mea, in comuna Malovăţ, in apropiere de orasul nostru.

Fiica mea.
La vreo 15 km de oras, am oprit acolo unde soseaua destul de bine intretinuta ne-a oferit un loc numai bun pentru cateva panorame fotografice.
In apropiere de Bârda
In apropiere de Bârda
Trei frati.
Macese.
Macese.
Trebuie sa recunosc ca am fost complet nepregatit. Dupa numai cateva fotografii, am fost nevoit sa inlocuiesc bateriile. Toate cele trei perechi de rezerva erau goale, asa ca din acest moment am fost doar sofer.

Dupa inca alti 5 km, un alt loc ne-a facut sa tragem pe dreapta, iar de aceasta data am folosit telefonul mobil.
Viorele.
Vedere catre Pârlage.
Soarele s-a aratat printre nori pentru doar cateva minute.
Vedere catre Pârlage.
Soarele s-a aratat printre nori pentru doar cateva minute.
Vedere catre Pârlage.
Tânjind dupa soare.
Vedere catre Pârlage.
Vremea rece si-a lasat amprenta si asupra bateriei telefonului mobil, asa ca acesta din urma mi-a dezactivat camera foto. Puteam fi mai ghinionist de atat? Nu voi afisa aici pozele fiicei mele, exceptand doar una. Presupun ca aceasta floare este o planta carnivora. Imi poate oare spune cineva?
Planta carnivora?
Cu toate ca a fost o zi cenusie, a fost una buna! O zi buna pentru cateva poze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu