marți, 1 noiembrie 2016

Libertatea de a alege! - guest post by The Star Dancer

Aseara am iesit cu niste oameni pe care i-am cunoscut de curand. Am fost sa dansam salsa si bachata si dupa am decis sa mergem sa bem ceva. Una din persoane ne-a recomandat un local dragut, nu foarte departe de locul unde ne aflam.

Am auzit-o spunand sa mergem la 1000 de chipuri, de pe strada 11 iunie.
Primul lucru la care m-am gandit a fost: oare a fost ales intamplator numele localului? Pentru mine 11 iunie inseamna zodia gemeni: o persoana care poate avea 1000 de chipuri. Cu totii au ras cand le-am povestit despre conexiunile pe care le-am facut asociind numele strazii cu numele localului.

Cand intri acolo si vezi toate acele sticle cu vin ajungi sa iti dai seama ca 1000 de chipuri pot veni de la 1000 de sticle! :)

Asa ca am incheiat intr-un mod minunat o seara de duminica, alegand sa savurez un pahar cu vin rosu sec si descoperind un loc nou in Bucuresti unde cu siguranta voi reveni!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu